sunnuntai 30. lokakuuta 2011

Puna-valkoista jouluako?

Meillä joulukoristeet yms. ovat jo monta vuotta olleet tummia: mustaa, tummanruskeaa ja kultaa. Olen ilmeisesti markkinoinnin uhri, koska eilen kävin Ikeassa ja olen jo ostamassa useampaa valko-punaista joulukoristetta.  Jätin ne kuitenkin kiltisti hyllyyn, koska eiväthän ne olisi sopineet mihinkään, mitä meillä jo on.

Mutta nyt sitten... Pahus, kylläpä tuo valkoisen ja punaisen yhdistelmä näyttää hyvältä! Hivenen mustaa sopisi hyvin joukkoon.

Täältä 

Täältä 


Ikean joulu 2011

Ikean joulu 2011
Ikean joulu 2011
HM Home Winter Holiday 2011

HM Home Winter Holiday 2011

HM Home Winter Holiday 2011

HM Home Winter Holiday 2011

2 kommenttia:

  1. aivan ihania kuvia!
    mua alko hirveesti kiinnostamaan miltä teidän joulu näyttää tumman ja kullan koristein.

    meillä ei kellään ole oikein mitään teemaa vaan on kaikkia mahdollisia värejä koristelussa.. sitten joskus kun meille tulee kotiin joulu, haluan ehdottomasti jonkun teemavärin myös.. mutta siihen on vielä aikaa, varmaan sitten kun on lapsia =D ei olla oikein jouluihmisiä näin kahdestaan ton miehen kanssa...

    VastaaPoista
  2. Mie olen sinnikkäästi laittanut joulukoristeita siitä huolimatta, että vietetään joulu (....jaaa joulunalus jaaa välipäivät) aina sukuloimassa. Olen niin jouluhörhö. :D

    Pitää laittaa kuvia sitten ennen joulua, nyt tuleekin paineita. :D

    VastaaPoista

Kaikenlaiset kommentit piristävät päivääni!