lauantai 18. elokuuta 2012

Maailman huonoin sairastaja täällä hei

Kuva täältä

Tän blogin yksi tunniste pitäisi olla "valitusta sairastamisesta". Eihän kukaan tietysti tykkää olla kipeä, mutta mie olen varmasti maailman huonoin potilas: koen huonoa omaa tuntoa siitä, että olen sairas ja kaikista niistä jutuista, joita en voi tehdä. Lisäksi miulla on paha mieli kaikkien niiden puolesta, joiden olemista mahdollisesti hankaloitan olemalla kipeä. Maltan levätä ja hoitaa itseäni yleensä päivän verran, sitten turhaannun siihen, kun lepääminen, lääkkeet yms. eivät auta heti tässä ja nyt.

Kesäloman loppu meni aika lailla sairastaessa, ja töissä olin kaksi päivää, ennen kuin löysin itseni taas sairaslomalta. Olen nähnyt työpaikan terveydenhuoltohenkilökuntaa tässä parin viikon aikana paljon enemmän kuin neljän vuoden aikana yhteensä.

Hermo menee, tahdon terveeksi. Nyt heti.


2 kommenttia:

  1. Pikaista paranemista sinne. Sairastaminen on kurjaa, mutta huonoa omatuntoa ei kannata tuntea. On oikeus olla kipeä.

    Satunnainen lukija

    VastaaPoista
  2. Miten minä kuvittelin jo kommentoineeni tätä? No, joka tapauksessa toivottavasti paranet pian! Mutta niin kauan kuin sairastat, niin älä turhaan pode huonoa omatuntoa vaan lepäile vaan kunnolla.

    VastaaPoista

Kaikenlaiset kommentit piristävät päivääni!