perjantai 3. tammikuuta 2014

Äiti&Ellux25

Vuosikollaasia tehdessäni löysin aika helposti kymmenittäin kuvia miusta ja Ellusta. Koska meidän perheessä kameran takana olen yleensä mie, löytyy Ellusta ja isästään sitten n. kymmenen kertaa enemmän kuvia. Noh, ihan kiva. Miusta on omien vanhempieni kanssa varmaan vain kaksi tai kolme sellaista kuvaa, joissa samoissa kuvissa ei poseeraisi puoli sukua, siskoni tai ennätyssuuri hauki.

Mutta mitäkö me näillä tehdään? Valtaosalla ei yhtään mitään, paitsi tällainen kollaasi, että saa naureskella omille poseerauksilleen ja sille, mitä tapahtuu, kun kamera on nykyään mukana joka paikassa.



11 kommenttia:

  1. Hahah! Meillä on ehkä kymmenen kuvaa, jossa on sekä minä että Tirppa. Ja noin satamiljoonaa kuvaa, joissa tyttö on isänsä kanssa. Ja samasta syystä kuin teillä eli minä tapaan olla kameran takana aina. Täytyisi kyllä napsia enemmän äiti-tytär-kuvia! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olitko aikoinaan irc-galleriassa tai ii2:ssa? Kai meidän sukupolven jo pitäisi itsensäkin kuvaaminen osata. :D

      Poista
  2. Aivan ihania kuvia teistä! <3
    Juu monesti siinä tuppaa niin käymään ettei äitiä usein kuvissa näy. Meillä minä olen se joka kuvaa (tyyliin koko ajan), mutta muutamia yhteiskuviakin löytyy. Kiitos kamerassa olevan kääntyvän näytön, onnistuu kuvaaminen helpommin. :)

    VastaaPoista
  3. Ihania kuvia! :) Ja hienoa, että olet kuvannut teitä yhdessä. Itse en jostain syystä tuota harrastanut, joten minusta ja Pikku-E:stä vauvana ei löydy montaa kuvaa :/ Nykyään olen vähän enemmän pojan kanssa ottanut yhteiskuvia, mutten vieläkään tarpeksi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen toki malttanut olla teettämästä noista valtaosaa, mutta varsin tehokkaasti niitä on näköjään tullut räpsittyä. :P

      Poista
  4. <3 Ihana! Meillä on sama juttu kun näköjään muillakin, minusta ei pojan kanssa ole kovin montaa kuvaa. Ei ainakaan mitään edustavia.. =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kröhöm, siitä edustavuudesta voidaan täälläkin päässä olla montaa mieltä. :D

      Poista
  5. Nauroin hauelle. Ja sit tajusin että mustakin on tosi paljon kuvia kalojen kanssa.....

    VastaaPoista

Kaikenlaiset kommentit piristävät päivääni!