lauantai 19. syyskuuta 2015

20 omituista juttua


1. Omistan silmälasit, mutta käytän niitä vain koulutuksissa tai jos päätäni särkee. Hyi miua
2. Miulla on todella pienet korvat. Ja sormet
3. Ja jalat. Olen 172 cm pitkä ja kengännumeroni on pieni 38
4. Joudun googlettamaan ikälaskurin, jos haluan tietää ikäni
5. Olen älyttömän hyvä arvioimaan ostoskorin hintaa ruokakaupassa
6. Osaan arvioida myös kellonajat: arvaukseni heittää yleensä korkeintaan viidellä minuutilla
7. En lue lehdistä vanhoja horoskooppeja, koska kuulin sen joskus tuovan huonoa onnea. Enkä anna Ellun avata sateenvarjoa sisällä, samasta syystä.

8. Jos sanon saman sanan yhtäaikaa jonkun kanssa, pistän suuni kiinni ja nostan salamana peukalon ylös. Uskon, että silloin saa toivoa - tämän hassun tavan kanssa olen joutunut aika mielenkiintoisiin tilanteisiin...
9. Toivon myös iltataivaan ensimmäiseltä tähdeltä
10. Ennen toivoin aina rakkautta, mutta viime vuosina olen vaihtanut toivetta
11. En ymmärrä Kummelia tai muuta sentyylistä huumoria
12. En osaa puhua konttia
13. Enkä viheltää

14. Rakastin lapsena dinosauruksia, ja muistan niistä edelleen yhtä ja toista
15. Töissä selvitän työkavereitteni ATK-ongelmia, mutta kotona heittäydyn tyhmäksi ja annan miehen hoitaa
16. Olen todella huono pitämään yhteyttä ystävääni. Joitain parhaista ystävistäni tapaan vain kerran, kaksi vuodessa - hyi miua! En tiedä miksi, aika vain tuntuu kuluvan siivillä...

17. En uskaltanut lapsena katsoa Teletappeja pikkusiskoni kanssa, koska olin kuullut sen tyhmentävän lapsia
18. Ajan itse liian usein ylinopeutta ja häpeän sitä, mutta mutisen kuitenkin, kun mies ajaa mielestäni liian hiljaa
19. En muista pilkkusääntöjä. Joudun luettelemaan itsekseni rimpsua "että, jotta, koska, kun, jos vaikka rakastun, kunnes, kuin", että saan edes töissä tekstejäni enemmän oikein
20. Kun haukottelen, kurkustani kuuluu inhottava, pierumainen ääni

Tähän on hyvä lopettaa. :D

Mitä outoja tapoja teillä on tai on ollut?

3 kommenttia:

  1. Ihanaa, miekää en ymmärrä Kummelia! Luulin, että olen ainoa. Harmittaa myös, että tapaan siuta paljon harvemmin kuin haluaisin. - Eeva

    VastaaPoista
  2. Hahahha :DD Hauska!
    Mä en myös ymmärrä Kummelia! Enkä halua :D

    VastaaPoista

Kaikenlaiset kommentit piristävät päivääni!